برهنگی تمدن نیست.
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 90
بازدید دیروز : 58
بازدید هفته : 151
بازدید ماه : 148
بازدید کل : 25767
تعداد مطالب : 327
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 327
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 90
:: باردید دیروز : 58
:: بازدید هفته : 151
:: بازدید ماه : 148
:: بازدید سال : 2472
:: بازدید کلی : 25767
نویسنده : فرهنگیان
چهار شنبه 28 آبان 1393

برهنگی تمدن نیست

قرآن می‌گوید: «تَبَرُّجَ الْجاهِلِیَّة»

یعنی اگر كسی خودش را برج كند، این مرتجع است، این اُمُّل است

برگشته به زمان جاهلیت. زمان جاهلیت در مقابل زمان عالمیت است

قبل از اسلام را زمان جاهلیت می‌گویند. بعد از اسلام دیگر زمان جاهلیت نیست

اگر خانمی نیمه برهنه خارج شد، این متمدن نیست، این به جاهلیت برگشته

برهنگی تمدن نیست وگرنه حیوان‌ها متمدن‌تر هستند

برج قرار دادن عالمی نیست، جاهلی است ارتجاع است

«وَ لا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجاهِلِیَّةِ الْأُولى‏» (احزاب/33)

 

**********************************************

پیامبر (ص) پرسید : چه کسی را بیشتر از همه دوست داری ؟

شیطان گفت : کسی که با اخلاق و زبانش آرامش یک جامعه
و خانواده را برهم می‌ریزد!

حضرت فرمود : شکار تو چیست ؟

شیطان گفت : مردان چشم چران

پیامبر (ص) در ادامه از شیطان پرسید : دام تو چیست ؟

ابلیس گفت : موی بیرون ریخته زنان ! و ادامه داد

هر تار موی زن بی‌حجاب و بدحجاب دامی است برای یک مرد و

به تعداد تارهای موی زنان من دام دارم!

حضرت فرمود :مردم را از چه کاری باز می‌داری ؟

شیطان گفت : از کارهای خیر ! اما افرادی که با عالمان و صالحان

در ارتباط بوده و از عبادت هم کم نمی‌گذارند زورم به آنها نمی‌رسد!!!

*****************************************************

✲❈✲ درددل هــــــــای خدا...(١) ✲❈✲

سوگند به روز وقتی نور می گیرد و به شب وقتی آرام می گیرد که من
نه تو را رها کرد ه ام و نه با تو دشمنی کرد ه ام. (ضحی 1-2)

افسوس که هر کس را به تو فرستادم تا به تو بگویم دوستت دارم و راهی
پیش پایت بگذارم او را که مرا به سخره گرفتی. (یس30)

و هیچ پیامی از پیام هایم به تو نرسید مگر از آن روی گردانیدی.(انعام 4)
و با خشم رفتی و فکر کردی هرگز بر تو قدرتی نداشته ام(انبیا 87)

و مرا به مبارزه طلبیدی و چنان تَوّهم زده شدی که گمان بردی خودت بر
همه چیز قدرت داری. (یونس 24)

و این در حالی بود که حتی مگسی را نمی توانستی و نمی توانی بیافرینی و
اگر مگسی از تو چیزی بگیرد نمی توانی از او پس بگیری)حج 73)

پس چون مشکلات از بالا و پایین آمدند و چشمهایت از وحشت فرورفتند،
و قلبت آمد توی گلویت و تمام وجودت لرزید چه لرزشی، گفتم کمک هایم در
راه است و چشم دوختم ببینم که باورم میکنی
اما به من گمان بردی چه گمان هایی .( احزاب 10)

***************************************************

گریه نکن پدر ......

همین "نان حلال" که در دست داری

می ارزد به تمام سفره های رنگین حرامی که بعضیها دارند

این روزها نان حلال در آوردن عرضه میخواهد

که تو داری پدرم.......

دستت را میبوسم که نان حلال بر سر سفره ی با برکتت دیدم .....

****************************************************

✜ آیت‌الله بهجت که در حوزه نجف مشغول فراگیری علوم حوزوی بود

✜بیمار می‌شود و به بیمارستانی در بغداد منتقل و بستری می‌شود.

✜پرستار آیت‌الله بهجت یک زن عیسوی(مسیحی) بود
✜ و دید ایشان هیچ توجه‌ای به او ندارد.
✜پرستار از طلبه جوان پرسید :
✜چرا به من توجه نداری، مگر من زیبا نیستم؟!
✜طلبه در پاسخ گفت:
✜من زیبایی دارم که می‌ترسم اگر به تو توجه کنم،
✜او [خدای صاحب جمال] به من توجه نکند!

*********************************************

 




:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند